lördag 8 november 2014

Hey ho bloggen! På Amandas lov kom hon hit till UÅ och hälsade på, det var SKOJ!
Det var helt syykt att hon blev 3D igen! På skype kan en liksom inte kramas :/
Johanna tyckte vi var gölliga <3
Sedan for vi till elin för å tejpa våran 1337-oufit
Emma lärde mig en GO koreografi inför kvälla
<3 Queen <3 sedan åkte vi till fiestan ** tjoho**
Men där blev Amanda och Alfred sura på mig :/

THUg
Kompiskissade
Spanade in en galet snygg utsällning signerad DO MAN!

På veckan jobabde jag men fick snapuppdateringar om att mitt lilla brot härjade runt i UÅ
På fredagen sov Mando hos mig och lämnade en jättefin lapp till mig på morgonen<3 Jag var tvungen att åka tidigt pga högskoleproveeet
På lördagkväll klädde vi ut oss till POPCORN och åkte på halloweengalej

*Poppiga*









1 kommentar:

  1. ahhahahahha alltså LOL bilden på mig å raphan!!!! hahahha skrattar så mkt!!!!
    ps längtar så mkt tills du kmr hit iiiiiiih<3333333 puss å kramis körvis<3

    SvaraRadera